تشکیل کمیته مدیریت فناوری در شرکت آب و فاضلاب مشهد (حمایت از توسعه و تولید محصولات دانش‌بنیان)

نوع مقاله : سایر مطالب علمی نشریه

نویسنده

شرکت آب و فاضلاب مشهد

چکیده

در راستای تحقق شعار محوری سال و تأکیدات مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، مبنی ‌بر حمایت از تولیدات داخلی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی، از ابتدای سال 96 تدوین ساختاری تحت عنوان «کمیته مدیریت فناوری» به جهت حمایت از توسعه و تولید محصولات و تجهیزات فنی/دانش‌بنیان در دستور کار واحد تحقیقات این شرکت قرار گرفت. در همین راستا، این کمیته در خرداد ماه سال جاری با ترکیبی از نمایندگان دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد مشهد، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، بنیاد نخبگان، سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل، معاونین و بخش تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مشهد تشکیل و اولین جلسه آن در تاریخ 21 خرداد ‌ماه برگزار گردید. تاکنون سه جلسه این کمیته برگزار گردیده است و جلسات این کمیته به ‌صورت مستمر در حال برگزاری می‌باشد.
اهم مصوبات جلسات کمیته مدیریت فناوری:
1-تدوین الگوی حمایت از تولید و توسعه محصولات فن‌آوری/دانش‌بنیان،
2- تدوین شرح خدماتِ استفاده از ظرفیت کارگزارِ فن‌آوری،
3- شناسایی ظرفیت‌های خبره جهت امر کارگزاری فن‌آوری،
4- تدوین کاربرگ عرضه فن‌آوری.
شرکت آب و فاضلاب مشهد از کلیه متخصصین و علاقمندان در حوزه «پرورش ایده، توسعه و تولید محصولات فن‌آور» جهت امر کارگزاریِ فن‌آوری در این شرکت براساس شرح خدمات تدوین شده دعوت به همکاری می‌نماید. همچنین، پژوهشگران و مخترعین دارای ایده‌‌های نو در حوزه صنعت آب و فاضلاب می‌توانند با تکمیل «کاربرگ عرضه فناوری» و ارائه ایده خود از حمایت‌های این شرکت در راستای توسعه، تولید و کاربردی نمودن آن بهره‌مند گردند.
علاقمندان جهت دریافت «فرم شرح خدمات کارگزار فن‌آوری» و «کاربرگ عرضه فناوری» به زیرپورتال تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مشهد به‌نشانی http://rd.abfamashhad.ir مراجعه و یا از طریق پست الکترونیک R&D@abfamashhad.net با واحد تحقیقات این شرکت ارتباط حاصل فرمایند.

کلیدواژه‌ها


زیرپورتال تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مشهد به‌نشانی http://rd.abfamashhad.ir
پست الکترونیک واحد تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مشهد R&D@abfamashhad.net
CAPTCHA Image